مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-03ورزشي

اجرای 650 ویژه برنامه دهه فجر توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای 650 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در پایگاه ها و مساجد این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- سرهنگ محمد نیک فطرت در گفت وگو با خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر، 650 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی به همت جوانان و نوجوانان فعال در پایگاه های مقاومت بسیج مساجد شهرستان رشت برگزار می شود.

وی افزود: نورافشانی، برپایی ایستگاه های جشن شادی و جشن شب 22 بهمن از دیگر برنامه هایی است که در مساجد و محلات این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از راه اندازی کاروان سلامت در پنج محله کم برخوردار رشت در این ایام خبر داد و گفت: این کاروان به همت دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و سپاه ناحیه مرکزی رشت با ارائه خدمات لازم به مردم مناطق کم برخوردار به صورت رایگان اجرا می شود.

نیک فطرت ادامه داد: برپایی کاروان سرود از ساعت 17 الی 19 عصر در محلات پر تردد رشت از دیگر برنامه هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

وی گفت: افتتاح 9 پایگاه مقاومت و استخر کانون بسیج جوانان رشت و برپایی میز خدمت در دو محله محروم رشت از دیگر برنامه های این نهاد در ایام الله دهه فجر در شهرستان رشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 650 ویژه برنامه دهه فجر توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت

اجرای 650 ویژه برنامه دهه فجر توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت